Na bieszczadzkim szlaku

W dniach 25 i 26 października 2023 r. klasy 5a i 7a były na wycieczce w Bieszczadach pod opieką wychowawców p. Marcina Szczerby i p. Pawła Serwatowicza. Kadrę opiekunów wspierały p. Izabela Jach i p. Aneta Tatar. Pierwszego dnia zwiedziliśmy Muzeum Ropy Naftowej w Bóbrce oraz Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie. Następnie udaliśmy się do miejscowości Hoczew, gdzie nocowaliśmy w fantastycznych domkach o nazwie "Osada Podróżnika". Następnego dnia wyruszyliśmy na pieszą wycieczkę z przewodnikiem na Małą Rawkę. Pomimo trudnych warunków dzielnie przemierzyliśmy szlak bieszczadzki. Przy zejściu czekała na nas nagroda w postaci naleśników z borówkami, które czekały w schronisku na niestrudzonych wędrowców! Następnie udaliśmy się do zagrody żubrów w Mucznem oraz zwiedziliśmy cerkiew, obecnie kościół katolicki. Pełni wrażeń i przygód w godzinach nocnych powróciliśmy do Zakopanego. Naszą wycieczkę zorganizowało biuro podróży "Prestige" Zakopane, którego właścicielką jest p. Paulina Łatka. Jak zwykle wszystko było dopięte na ostatni guzik, doskonała organizacja, autokar oraz nocleg na bardzo wysokim poziomie. Już nie możemy się doczekać kolejnych wojaży, oczywiście przy współpracy z zaprzyjaźnionym biurem podróży.