Klasa VI A na wycieczce w Trójmieście

W ramach współpracy miast partnerskich Zakopane Sopot w dniach 01.10 – 06.10.17 r. uczniowie klasy VI A wraz z p. Sebastianem Kłosokiem, p. Danutą Barciewicz i z p. Aleksandrą Gąsienicą – Marcinowską , czyli naszą panią wicedyrektor przebywali w Trójmieście. Podróż była przyjemna chociaż trwała aż 11 godzin. Kiedy dojechaliśmy na miejsce był już poniedziałek i w tym dniu byliśmy tylko na plaży, gdzie bawiliśmy się do wieczora. Potem zjedliśmy kolację i rozlokowaliśmy się w pokojach w naszej noclegowni. Następnego dnia zwiedziliśmy Operę Leśną i sopockie molo, a po południu pojechaliśmy do Gdańska szybką koleją miejską. W Gdańsku widzieliśmy fontannę Neptuna oraz zabytkowy dźwig portowy Żurawia. W środę odwiedziliśmy uczniów w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Armii Krajowej w Sopocie. Tam mieliśmy zajęcia edukacyjne o Kaszubach. Przed południem spacerowaliśmy po Monciaku, a po południu zjedliśmy obiad i zaczęliśmy przygotowywać się do wieczornej dyskoteki. O 17:00 przybyliśmy na miejsce zabawy, która trwała do 19:00. Potem wróciliśmy do pokoi i zaczęliśmy pakować walizki w powrotną drogę. W czwartek po śniadaniu pojechaliśmy do Gdyni, gdzie zwiedzaliśmy oceanarium oraz okręt ORP „Błyskawica”, a później odbyliśmy godzinny rejs po porcie. O godzinie 16:00 wróciliśmy do hotelu i zjedliśmy obiad. O 18:00 wyruszyliśmy pociągiem do Zakopanego. Niestety po drodze zdarzył się wypadek spowodowany wichurą i pociąg opóźnił się trzy godziny.
Wszyscy wróciliśmy bardzo zadowoleni z wycieczki i już nie możemy się doczekać następnej podróży.