Dwudniowa wycieczka drugoklasistów do Krynicy Zdroju

W dniach 1 - 2 czerwca 2023 r . uczniowie klasy II a  z wychowawczynią Teresą Hoły oraz klasy II b z wychowawczynią Bogusławą Rapacz i panią Anną Matanyj pojechali na dwudniową wycieczkę do Krynicy Zdroju i  Muszyny. Podczas wycieczki zwiedziliśmy Pijalnię Główną i Muzeum Zabawek, wyjechaliśmy kolejką na Górę Parkową, pieszo zeszliśmy ścieżkami przyrodniczymi , oglądaliśmy eksponaty w Muzeum Przyrodniczym ,,Łuczakówka". Wieczorem zjedliśmy pyszną obiadokolację w hotelu ,,Jaworzyna Krynicka „w Czarnym Potoku. Po kolacji był bal piżamowy i tańce ( krakowiak, polonez, piosenki z repertuaru dziecięcego ). Drugiego dnia po obfitym śniadaniu wyjechaliśmy kolejką gondolową na Jaworzynę Krynicką i stamtąd przepiękną trasą przeszliśmy do Diabelskiego Kamienia, ucząc się po drodze o roślinach i zwierzętach . Potem przejechaliśmy do Muszyny Zdrój i oglądaliśmy Ogrody Sensoryczne. Pogoda nam dopisała, humory również. Wrażenia z wycieczki na długo pozostaną w naszej pamięci.
Serdecznie dziękujemy Prezesowi PKL panu Danielowi Pitrus za życzliwość oraz wspaniały pobyt, pyszne wyżywienie w hotelu „Jaworzyna Krynicka” oraz przejazdy kolejkami po preferencyjnych cenach.